درود مهمان گرامی!   ورود   )^(   ثبت نام زمان کنونی: ۲۵-۷-۱۳۹۷, ۱۲:۳۱ صبح



ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حالت موضوعی | حالت خطی
بیایید خوشحال زندگی کنیم
نویسنده پیام
مهمان
 
سپاس ها
سپاس شده بار در ارسال
ارسال: #1
بیایید خوشحال زندگی کنیم

اما ناخشنودی مزمن می تواند سلامتی، شغل و روابط شما را تحت تاثیر قرار دهد. در این قسمت نکته های وجود دارند که شما را در این کار یاری می کنند


خوشحالی یک وضعیت خاص ذهنی است. هر فردی در زندگی خود روزهایی را تجربه کرده که برایش خوشایند نبوده است.



اما ناخشنودی مزمن می تواند سلامتی، شغل و روابط شما را تحت تاثیر قرار دهد. در این قسمت نکته های وجود دارند که شما را در این کار یاری می کنند:

۱) خوش بین باشید:
به زندگی با دیدی مثبت نگاه کنید تا خود را به دلیل احساس انرژی و خوشحالی بسیار زیادی که نصیبتان خواهد شد، متعجب سازید.

۲) دید وسیعی داشته باشید:
اجازه ندهید مسائل کوچک شما را آشفته نماید.

۳) سپاسگزار باشید:
از دیگران قدردانی کنید. از همکار خود به خاطر کمکش تشکر کرده و به دلیل موفقیت در انجام کارش به او تبریک بگویید.

۴) به کارهایی مبادرت ورزید که از انجام دادن آنها لذت می برید:
اتومبیلتان را بشویید، به برخی تعمیرات جزیی در منزل بپردازید، تلویزیون تماشا کنید، خرید بروید.

۵) از جسم خود مراقبت کنید:
خوب بخورید و ورزش کنید. به باشگاه رفته و کمی بدوید یا در یک بازی ورزشی شرکت کنید.

۶) برنامه های خود را تغییر دهید:
برنامه های روزانه خود را عوض کرده تا انرژی جدیدی پیدا کنید.

۷) با مردم در تماس باشید:
آیا به خاطر می آورید زمانی که یک دوست قدیمی به طور غیرمنتظره با شما تماس گرفت چه احساسی داشتید؟ با افراد فامیل و یا دوستان قدیمی خود تماس گرفته و از حال آنها باخبر شوید.

۸) خلاق باشید:
روزنه ای برای انرژی خلاق خود بیابید. این ممکن است شامل کاردستی، بازسازی، نقاشی، ترسیم کاریکاتور، نویسندگی و یا حتی باغداری باشد. مهم نیست که چقدر مشغله داشته باشید و یا تا چه اندازه در آخر هفته احساس بی حالی می کنید، اگر زمانی را برای انجام فعالیت های خلاق اختصاص دهید، احساسی شادتر و سالم تر خواهید کرد.

۹) تخیل کنید:
آرزوها و بلندپروازی های خود را یادداشت کرده و به تدریج آنها را واقعیت بخشید آنگاه همیشه چیزهایی برای انتظار کشیدن، و جایی برای متمرکز کردن انرژی خود خواهید داشت.

۱۰) بخشنده باشید:
شاید زمان آن فرا رسیده باشد که کسی (یا خودتان) را به خاطر چیزی که اتفاق افتاده و یا گفته شده مورد بخشایش قرار دهید. اتفاقات و اشتباهات گذشته را پذیرفته و فراموش کنید. بدانید که نمی توانید زمان را به عقب برگردانید. شادمانی خود را با از یاد بردن ناامیدی ها و شکست های گذشته دوباره به دست آورید

موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
چگونه ترس خود را کنترل کنیم
چگونه از افکار منفی دوری کنیم
چگونه از افکار منفی دوری کنیم
10روش برای اینکه در زندگی خوش باشیم
10 روش برای اینکه در زندگی خوش شانس باشیم
با افسردگی این طوری کنار بیایید
تجربه زندگی تان را بهبود ببخشید!
به خاطر بچه‌ ها با همسرتان زندگی می‌ کنید؟
چگونه در لحظات سخت زندگی قوی باشیم و به خود کمک کنیم؟
۴۰ درس برای قدرت یافتن در سختی‌های زندگی
۲۲-۵-۱۳۸۸ ۰۵:۳۶ عصر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ

ارسال پاسخ 

کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
پرش به انجمن:


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Thumbs Up ازدواج و طلاق به سبک دهه هفتاد زندگی کن 0 603 ۱۸-۱۱-۱۳۹۴ ۰۵:۵۰ عصر
آخرین ارسال: زندگی کن
  برای رسیدن به آرامش مداد شوید !! tanha37 0 853 ۱۱-۴-۱۳۹۴ ۰۷:۵۸ عصر
آخرین ارسال: tanha37
  عادت هایی که شما را باهوش می کند tanha37 0 818 ۱۲-۳-۱۳۹۴ ۰۸:۰۸ صبح
آخرین ارسال: tanha37
Photo Doodling راهی برای تنظیم ذهن و روح darya1477 0 878 ۷-۲-۱۳۹۴ ۱۲:۰۰ عصر
آخرین ارسال: darya1477
  دانلود مقالات,پایان نامه,نمونه سوال و دیگر فایلهای آموزشی روانشناسی mahmoodhl70 0 1,022 ۲۶-۱-۱۳۹۴ ۰۳:۴۴ عصر
آخرین ارسال: mahmoodhl70


درباره ایران فروم

تالار گفتگوی ایرانیان از سال 1387 هجری شمسی فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون با بیش از 850.000 کاربر ثابت بزرگ ترین تالار گفتگوی فارسی زبان در جهان می باشد.

برای سفارش تبلیغات در ایران فروم کلیک کنید

لینک دوستان

لینک دوستان